Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

30 December 2010

Cabutan Bertuah Dari Cik Mot Comel


Kali nie aku nak join cabutan bertuah plak. cam rajin jer skunk join2 menda2 alah nie semer. mana la tau kot2 ada rezeki nak menang kan.

Cam org tua cakap,
Tuah Ayam Nampak D Kaki
Tuah Manusia Dari Hang Tuah

Yer ker dop CM?

Nak join klik jer kat banner atas tu untuk tau lebih lanjut. x payah fikir panjang2

Untuk CM,

Selamat ulang tahun ke 5, semoga kekal cute miut, dikurniakan kesihatan yang baik, anak yg soleh dan solehah berserta berbahagia di samping yg tersayang.

2 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 30 December 2010 at 19:54  

weii...dok aci ar gini...mung kipas haku ni...hahaha...

pepun mekasih atas ucapang mung...
terharu aku...mung dok menang pun aku g cameron nanti aku beli ole2 ke mung ek...aku janji...cehhh :d

SafaRi09 31 December 2010 at 12:39  

Cm: Best nie dapat adiah dari cameron.hehehe. tq...tq


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP