Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

12 December 2010

Cuti+Kawen+Kad = FB

Salam pagi ahad semua..
Sekarang nie musim cuti sekolah kan. 4 sure ramai yang kawin kan. bulan nie saja aku dapat 3 jemputan kawin. 2 yang dekat n satu yang jauh. Disebabkan aku terbz, maka dua undangan yg dekat tu x dapat lak aku g. marah kawan2 skolah aku sebab x g. Sory la wei, x sempat nak g la.

Sekarang nie aku prasan, ramai yang guna FB untuk jemput kawan2 g kenduri dia orang kan. Kira ok la gak FB nie. hehe. Kalu dulu gune posmen antar2 kad tapi dah kurang skrg nie kan. Agak2 nyer la, abg2 posmen nie dah kurang kot keje dia org. hehehe.


Berbalik pasal kawin nie, kebetulan plak kawan aku yang dok rawang tu wat majlis 25 ngn 26 nie. time cuti lama lak tu. kebetulan aku ahad memang ganu dapat cuti ganti, senin plak aku memang ambik cuti, so aku rasa aku nak berangkat ke sana la. Dah lama nie tak turun kl. mesti ramai yang rindu aku nie.wakakaka.


epul+ejut, nanti aku datang...

Aku arap2 la sangat plan aku nie menjadi. Lagi pun lama dah x jupe kawan2 lama nie.

2 tapok kaki:

IrRuAn 12 December 2010 at 11:58  

insyaALLAH..
klu niat y baik...akan kesampaian.

SafaRi09 12 December 2010 at 12:42  

Wan: x kira.nak g gak.haha


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP