Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

16 December 2010

Me Alone = Lonely

Malam ngn malam mareng aku kene ot. Bukan ot sebabkan memang keje aku, tapi ot menemankan kawan aku. rajin kan aku... Kawan aku nie penakut skit. sorang2 kan takut ada antu plak. aku tau dia baca n3 aku nie n aku harap dia x marah kat aku. gurau jer tau.

Hari nie masuk opis dengan keadaan yang lengan sgt2. sehari dua nie, staf kat opis aku x ramai. sesetengah tu terlibat ngan sukan KPPK kat melaka. Sedih jer sebab aku x leh ikut sama...aku tipu jer, x sedih pun. bukan aku suka sgt kalu kuar sebab urusan keje, lain la jejalan kan.hahahaha


Meh kita tengok keadaan opis yang aku ambik kemareng. memang tak ada manusia lansung kecuali aku yang dok melalak dalam opis nie.


memang x ada org kan

Hari bfast ngn nasi dagang plak. hari2 nasi minyak, sesekali nak jugak tukar selera. Pas nie nak nak sambung keje smalam plak. pepun makang dulu deh

6 tapok kaki:

cik dah ganu kiter 16 December 2010 at 09:43  

wah..wah..sorang2 dok melalak bahaya tu..
kang dok pasal2 ore besut igt kelain.. pier la dok melalak siang ari bute ni..

NM02 16 December 2010 at 11:07  

ha... jgn luper tukar tajuk blog kamu ni. kang dok pasal2... ilang... huh..serammmm

SafaRi09 16 December 2010 at 12:23  

Cik Dah: dok dalam opis takper la. x saper dengar. kalu org dengar tu akan jadi lain masam.hehe

SafaRi09 16 December 2010 at 12:24  

NM02: nak tukar gak tapi tatau lagi nek letak per nie. ada cadangan dop?

khairul 17 December 2010 at 23:43  

Hari2 bfast heavy...patut lah membesar bagai juara pun....ish3..

SafaRi09 18 December 2010 at 14:22  

Yo: le nie makin kuat makan la.hahaha


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP