Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

12 December 2010

Pinjam Wat Re'te Sdiri

Nie n3 amarah skit. hahaha. rasa cam nak marah org jer ari nie.
Pe rasa kalu barang kita orang lain pinjam pastu x pandai2 nak pulangkan balik. kira dah jadi rete (harta) dia orang plak. mana x hangin kan. kalu ikutkan amarah berapi 10 petala langit aku nie, mau dok icu kat pital besor nun. yang masuk icu aku la, bukan dia!!

Citer sebenarnya, pasal kamera aku. ari tu ada la saing aku nie pinjam kononnyer nak ambik pic jamuan befday dia. kebetulan orang2 opis dia nak sambut sebab ada 2,3 orang kat opis dia tu befday dekat dekat. Beria la saing aku nie nak bergambar bagai kan. yer la kan kalu sambut setahun sekali.meriah la gamatnyer nie. pastu ada plak ura2 nak wat persembahan tiang. oiii, lagi la meriah.sepatutnya ajak la aku sekali kan.nie mana ada nok!! x baik tu x ajak saing2 sambut befday.

So bila ari kejadian (time parti tu la), aku tya la. banyak ker ambik gambar nyer. ada ke patut dia cakap x ambik pepun. x saper nak tlg ambik la.byak la kekdah alasan.  kira2 kamera tu wat hiasan jer la. gamatnya malu kot nak guna! yer la kan, skrang nie org dah tak main kamera kecik2 nie. memasing pakai dsl bagai kan. kot nye kalu pakai kamera kecik2 nie x kelas.


 org pakai kamera gini doh le nie.
|
|
|
mana nak guna yang cam nie lagi kan?

Tadi ada la kejap aku dok FB ngan saing aku nie. so aku tya la baik2 kat dia. mane kamera aku kan. yer la, aku pun nak guna ambik gambar. nak2 sekarang nie aku dah pandai berblog kan. x kisah la org x nak baca pun. aku x kisah. biasa la kalu blog peec cheese son kan. mana nak sama ngn blogger otai2. (pe lagi korang, kesian la kat aku.wat la promosi utk blog aku nie).

Balik kat citer aku tadi. bila dah tya baik2 tapi cam x nak bagi balik, aku pun sound jer la kan. biar dia rasa. pastu blh plak dia jawab "tengok la 6ti (nanti)".
Ni dah lebih kan. mane boleh cam nie. suka2 mak tiri belah bapak sepupu saing sebelah umah saing dia jer jawab cam tu. Geram la rasa!! skrang pun darah aku dah mendidih didih bila ingatkan dia tu. huh!!

Aku rasa skrang aku kne rehat jap, tenang kan fikiran aku yang bercelaru nie. kan tak pasal2 aku jadi ijau plak.


nota kaki cekang: asalnya kamera tu dia punya, tapi dia x pakai. so aku ambik la guna kan.x baik membazir. yer ker dop? kira dah sebulan aku pakai, so jadi hak aku la kan. so aku memang tak salah dalam hal nie kan. setuju tak?

7 tapok kaki:

cik dah ganu kiter 12 December 2010 at 16:25  

harta org dok baik wat rete sendiri..tp muskel sketla part yg bawah skali..sape yg beli sbnrnya?

SafaRi09 12 December 2010 at 16:33  

cik dah: kamera dia benornyer!!

aming 12 December 2010 at 20:03  

wat rete jirang kita doh r..hahaha

SafaRi09 12 December 2010 at 20:10  

aming:jirang x dop boh.rasa sengket. gadai jer la. kemah dop?

~aSHa~ 13 December 2010 at 13:17  

erk alamak..kamera dia ye...masa amik tu ada bagi dia sen dok? eheheheh

kiranye tu..dia tanak bagi dah kot...dia nak buat hak dia sepenuhnya..dulu hak bersama..skrg hak dia dah kot....kot la...ejehhehehe

kalo ada bagi duit kat dia...kira dia jual...

SafaRi09 13 December 2010 at 14:02  

asha: x dop bagi pepun.hehehe. smlm dah rembat balik kamera tu. simpan dalam beg sy dah pun.hahaha

Anonymous,  16 December 2010 at 15:19  

You'll want to add a facebook button to your blog. I just bookmarked this article, although I had to complete it manually. Simply my $.02 :)

- Robson


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP