Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

21 December 2010

X Ada Tajuk Daa..


Dah 3 4 hari aku x tulis blog. setak dari ari ahad sapa ke hari nie, aku memang bz giler. x sempat nak update blog aku nie. nie pun ambik masa skit walhal aku kne siapkan brosur untuk esok. eh, betul ker eja brosur tu???
 
Esok kalu ikutkan jadual, ada Tuan SKU nak datang melawat pusat kraf kat sini. memang banyak la keje nak kene buat. Lupakan pasal tu, so ari nie aku nak upkan pic2 barang kraf yang dibuat kat pusat kraf sini. semer barang2 nie diperbuat dari pokok kenaf. tau ker tak pokok kenaf???








p/s:- gambar amat malas di edit.hahahaha

2 tapok kaki:

SafaRi09 21 December 2010 at 13:56  

wae bkn SKU la..tp KSU..

SafaRi09 21 December 2010 at 21:01  

yak!! sapa komen guna id beta nie? ko kah midah?


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP