Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

08 December 2010

N3 Cepat-Cepat

Ari nie masuk keje ngn keadaan mood kureng skit. Dah terasa cam ari ahad plak sebabkan semalam cuti. Masuk kerja tadi, ternampak plak notis dari TNB. Kalu ikutkan notis nie, satu hari nie letrik memang tak ada.



tu dia. 9 pagi 7 ptg

Ari nie plak nak kene setup dewan pemasaran sebab esok ada mesyuarat agung koperasi. sah2 la nanti wat keje dalam keadaan panas. lecehnya!! Kalu la x ada pe2 rtvt ari nie, memang leh balik umah jer la. Rugi nyer.ngeh..ngeh..ngeh..


BTW, kebetulan plak pagi nie ada staf yang baik hati sponser untuk BF (brkfast). Dia buat nasi berlauk jer. kira lepas la untuk makan pagi nie. Jimat dah tu.



 nasi putih, gulai daging. Yang merah tu kuih pe tah


N3 sebelum nie aku ada bagitau nak turun ke bendang tengok siput sedut kan. So semalam sebabkan cuti, petang tu aku turun la. kebetulan plak orang dok membajak. so memang mimpi la nak cari siput sedut nie. Tapi semalam, aku tengok banyak giler burung putih. Kira burung2 nie dok memerhati org2 dok membaja. (Boleh ker ayat cam nie?)






dia orang nie membajak sampai malam tau 


Burung2 putih jadi pemerhati
 



Ni sebahagian jer burung2 putih yang masuk dalam kamera aku



p/s- N3 nie aku taip cepat2 takut letrik tak ada jer. hahaha

5 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 8 December 2010 at 09:29  

cantik la burung tu...suka nengok...

SafaRi09 8 December 2010 at 09:33  

cm: memang cantik pun. goreng best nie.hehe. ada 2 spesis burung kat situ. satu lagi time terbang jer nampak putih. dah landing warna koko plak. burung per tah nama dia

cik dah ganu kiter 8 December 2010 at 10:07  

plg x suka letrik xde..tp sabo jela..bos kasi blk awal tu yg besh..

SafaRi09 8 December 2010 at 10:15  

cik dah:kalu x ada keje, memang leh balik jer. tapi kan sapa skrg, api dok ada lagi nie.hehehe.

NM02 8 December 2010 at 16:08  

siput sedut masak lemak cili api berapi.. pergghh.... nasi plak panas2... pewiittt....


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP