Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

02 December 2010

Sakit Mata

Oh pagi tadi bangun jer dari lena, mata belah kiri cam denyut2 jer. 
Bila usik2 mata nie, rasa sakit bawah mata. Mata dok kelip2 pun rasa sakit jer. Nie yang malas jer nie.Datang keje pun cam x der mood. Dah la semalam sakit ati ngn line brukben nie. sapa ari nie pun sama jer. slow nak mapuh line. arrgg. tension tau!!

Pagi nie ujan lagi la plak. dah 2 hari ujan nie. agak2 kalu sok ujan lagi, mau banjir kat Besut nie. Boleh la aku main air.wu ha ha ha (gelak setan)

9 tapok kaki:

SafaRi09 2 December 2010 at 10:26  

CM: Ada hikmahnya semer nie terjadi. kan..kan..

idah @mama izzya 2 December 2010 at 11:00  

besut lek mana..kg ada gok denung..kg gong nangka,hok femes org ghaib br ni..

SafaRi09 2 December 2010 at 12:43  

Idah: kat pasir akar tu ker? nie dok kat bandar jerteh nie jer

Pala Maldini 2 December 2010 at 13:46  

sakit mata boleh.... MC!

idah @mama izzya 2 December 2010 at 13:48  

bukanla..jln apal tau tak?kat area situ la..

SafaRi09 2 December 2010 at 14:36  

PM: esok lusa dah cuti.rugi kan.hehe

SafaRi09 2 December 2010 at 14:37  

Idah: Jalan otw nak g ganu nun ex.cam perasan kot kg tu.hehe

~aSHa~ 5 December 2010 at 16:16  

kat sini dah panas arini..smlm hujang sehariang....eheheh ok dok base ganu kita...ehehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP