Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

15 December 2010

Croydon Baby Boy Give Away

Pagi tadi aku dapat tag dari CM suruh buat peraduan (peraduan ker) GiveAway dari blogger Afidah Arif. Untuk detail dia, sila kelik kelik kat banner bawah nie yer.


Tempoh utk giveaway nie lama lagi, so saper2 yg berminat join jer. x payah tunggu org tag pun takper.hahaha

Kene tag ex. aku dah la tatau nak tag saper nie.haha. random jer la. so aku pilih

i - NM02
ii - Edy

 Korang jangan marah yer...


Untuk nama anak sedara plak aku pilih Amir Muazzam. Maksud nya, Ketua dihormati/disanjungi.

7 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 15 December 2010 at 14:10  

hehehe sib baik buat...pepagi tadi memula buka blog not found...debar2 ai...hahaha...

tuk pertanyaan di blog...sila nengok sini...

Belajar Kat Sini

SafaRi09 15 December 2010 at 14:17  

CM: skrg nie blog sy bronar jer cm. hehe. nie nak blajar tip cm dlu

SafaRi09 15 December 2010 at 20:15  

Aaa yooo yooo...byknyer tag. huhuhu. baik CM, sy buat. inyaAllah

E.d.Y 15 December 2010 at 23:27  

adui....yg aku buat pun xmenang tangan bro...xde masa lak nak join yg lain punya..takut tak xdpt tumpu perhatian


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP