Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

18 January 2011

Hadiah GA dari CM

Dah 2 3 hari aku x hupadet belob nie. lagi pun x der saper kisah pong. le nie memang bx giler arr. nak main tenet pun dok dang doh!!!

Sampaikan saat nie, keje aku x siap2 lagi. kerja dah main ngn angka nie memang pening2 lalat jer. tu pun minit mesyuarat dua hari lepas aku belum buat lagi. tu x kira fail meja lagi yang memang x buat2 lagi. mampuh la cam nie.hahahaha.

Btw, semalam aku baru jer terima hadiah GA aku dari CM sempena GA INI. cantik jer kapal terbang dia. tu pun dah ada yang berkenan.hehehe. cakap pasal adiah nie, gigih jer aku g pejabat pos sebab lama giler nak blh sampai adiah aku tu. sampai2 jer, posmen situ cakap yang hadiah tu baru antar. ceh, buang karat jer aku rasa. padan ngn muka aku.


pos laju yg kurang laju...



comel kan

Tu jer la hupadate aku untuk kali nie. nie ada kejer la plak nak kene buat + mata dah layu...

6 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 18 January 2011 at 14:53  

aku kisah der...lama aku tunggu kabar berita...ingatkan dok sapa tadi...

saper pulok hok nok adiah ni???

CWM Safari 18 January 2011 at 15:01  

CM: org tersayang cm.hehehe. tapi masih kekal dalam simpanan lagi. comel tu..

Ena 19 January 2011 at 07:46  

wah... dari izan jugak ker ni? heheh.. bagus la izan nie.. sama2 rasa kan.. patut la nampak cam sama.. hihi..

CWM Safari 19 January 2011 at 08:24  

Ena: yup. rezeki kita kan. hehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP