Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

12 January 2011

Salam hari rabu...

Skunk nie aku kenyang sangat2.. baru jer pas makan nasi campur. 

Tadi g cina india melayu bank (CIMB) Jerteh jap sebab kad atm aku patah. nasib baik org tak ramai. tp kan dalam tak ramai, dekat sejam gak la aku tunggu nak boleh dapatkan kad baru. yg lama tu sebab nak kene tunggu fax dari CIMB Dungun pasal akaun aku nie. dulu wat kat sana, that why lama tggu. (cam belit jer ayat...lantak la)

Dah boleh kad, terus tukar no pin n aktif balik cimbcliks aku. biasa la kan bila tukar kad, sure no kad x sama ngn yang lama. Siap tu semer terus g kedai tapau  nasi. terus cakap nasi nak lebih plus air teh 2 bungkus. aku setakat air sebgkus nie x puas minum la. sikit sangat rasanya. hahahaha. padan la badan pun naik cepat.

Tadi sempat gak la baca metro. sedih jer bila baca pasal Pegawai IT yang kene belasah+rompak+rogol+liwat. mintak2 la jauhkan dari keluarga aku + org2 yang aku kenal. napa la banyak sgt kejadian cam nie blaku kat mesia nie. tradis betul. kalu la gomen guna hukum hudud....no komen la.hehehe

p/s; minggu nie tg adiah dari CM. lambat tul abg posto nie sapa. hahahaha

4 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 12 January 2011 at 12:11  

dah lama dok g bandar jerteh...kalu balik kampung alor serdang kat setiu tu, selalu singgah..

tunggu raya puasa ni ar nak balik ganu...bleh g raya umah mung der...

CWM Safari 12 January 2011 at 12:21  

CM: rayer dok dok jerteh doh. balik dungun la plok.hehehe. kalu cm balik kl ikut jabor, sure lalu depan umah punyer.hahaha

cik dah ganu kiter 12 January 2011 at 12:32  

ganah ngat pah patoh kad bank..

CWM Safari 12 January 2011 at 12:36  

cik dah: beser arr. kanak2 ribena. hahaha


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP