Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

10 January 2011

Sayangku Yana..

Baru nie aku terima sms dari aku aku yang 2nd. dia bagitau jumaat nie anak sedara aku akan operate mata. skunk, kat anak mata dia tu ada cam tompok putih. tah pe menda nama tatau.

Kalu ikutkan, tahun lepas dia kene operate tapi disebabkan ada masalah, so terpaksa ditunda ke jumaat nie. cam ngeri la plak bila nak kene operate mata nie. dulu akak aku yang sulong operate mata dia. tak tahan pas operate tu leh nampak la benang jahitan dia. akak aku cakap leh nampak la dari pandangan dia. mesti tak selesa kan.

Aku harap2 la sangat yang operate untuk anak sedara aku nie x ada apa2 efek. dah la baru 6 tahun (eh...yer ker 6. ker 5 ex?? tah, x ingat la).. skunk nie pun dia sepatutnya pakai cermin mata tapi selalu aku tgk, x ada pun dia nak pakai. awal2 buat jer pakai pastu non ada dah. budak2 cam ner sangat kan.

Bila ingatkan anak sedara aku nie, rindu la plak rasa ngn celoteh dia tu. nakal sangat2. tapi biasa kalu jupe dia, mesti aku sakat sampai nangis. suka jer rasa bila dia nangis.hahaha. jahat betul Ayah Da dia nie. nie panggilan aku untuk dia. dari dulu lagi ajar ngn panggilan cam nie. ke akak aku yang sulong, dia panggil Mak Long ngn adik aku Ayah Su. kalu tak latih ngn panggilan cam nie, nanti kan dah besar takkan anak sedara nak panggil pak&mak sedara ngan nama lak kan. tapi skunk pun ada gak kan anak2 sedara yang panggil pak&mak sedara ngn nama jer kan. x sesuai tul.

Jauh la plak aku melalut nie.hehehe. pepun all the best to Yana. Ayah Da sayang sangat2 kat Yana walaupun Ayah Da lupa nama penuh Yana. hahahaha


2007


 2010


persembahan skool tahun lepas

11 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 10 January 2011 at 14:30  

ishh...umur anak sedara sendiri pun dok ingnat...sok umur anak sendiri..

bila nak kawin ni der???

eLYies 10 January 2011 at 14:36  

comeynya yana...sama perkenalan..hehehe

CWM Safari 10 January 2011 at 15:19  

CM: dah tua la cm. biasa la.

kawin tu akan menyunsur nanti2. nanti sy ajak cm punyer. doa2 kan la cepat2 ex.hehehe

CWM Safari 10 January 2011 at 15:19  

elyies: salam pkenalan gak

NaniE 10 January 2011 at 16:57  

selaput mata kot nama dia..

Mr.IX 11 January 2011 at 03:09  

semoga selamat segalanya..

Salam blogwalking sini dengan sukahati-nya.....Jemputlah singgah ke blog saya gak yer....

Latest entry :
Join Amazing Race Malaysia Style-Food Challenge sblm 12 January!!

\^__^/

black_mel 11 January 2011 at 04:12  

hope semua berjalan lancar...;p

black_mel 11 January 2011 at 04:13  

err..dia operate bila yer?hope semuanya selamat...

aku dulu penah kena operate tangan masa eksiden dulu...seyes berdebar2 masa menunggu tu...

CWM Safari 11 January 2011 at 09:15  

black_mel: harap2 cam tu la. jumaat nie operate.

CWM Safari 11 January 2011 at 09:16  

Mr.IX: jap lagi datang. tunggu...


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP