Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

07 January 2011

Meh Layan Reramai..

Malam nie dok ujan jer.dari pagi tadi lagik nie.
Well, balik dari menjual tgh hari tadi badan cam letih jer. sempat la aku tidor se round petang tadi. x penah pun aku citer rtvt setiap jemaat kan. tak per, nanti ada masa aku up kan n3 berkaitan.

Malam2 nie cam bosan jer so per kata layan lagu nie. cam best la plak aku dengar walaupun x faham pe menda dia org nie dok nyanyi. asalkan lagu tu sedap dilayan bagi aku, aku on jer. x kisah la bahasa per.hahaha

super junior - sorry2

meh layan ex

4 tapok kaki:

♥cikmOt♥ 7 January 2011 at 21:59  

tolonggggggggggggggggg...aku lapoooooo

CWM Safari 7 January 2011 at 22:04  

Yak!! CM, mamak bukak lagi memalam nie.hehehe. ajakla cik abg dating jap. hehehe

♥cikmOt♥ 7 January 2011 at 22:18  

CIK ABe dok balik kije lagi...rini ada keje luar...
anak2 dah tido...tapi malas nak masak...huwaaaa.....

sok mung nok berbini jangan cari hok pemalas macang aku ni...hahaha

CWM Safari 7 January 2011 at 22:24  

Ayo yo yo... parah cam nie CM. hehehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP