Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

24 January 2011

Kejadian Tak Dingini

Ari tu aku ada post pasal pintu keter yang x tutup rapat kat SINI.

Tadi buka metro on9 jap n terbaca pasal citer nie. nasib baik x ada apa2 terjadi kat dak nie. nie mesti sah2 pintu x rapat atau pun memang pintu van rosak.. so pada ibu bapa yang bawak kenderaan bertayar 4 tu, hati2 la yer. malang tak berbau...


TELUK INTAN: Seorang kanak-kanak bukan saja terselamat, malah tidak mengalami sebarang kecederaan walaupun tergolek beberapa kali di atas jalan raya selepas terjatuh daripada van dipandu bapanya, malam kelmarin.
Nasib turut menyebelahi Muhammad Muiz Zaid, 7, yang tidak digilis kenderaan lain walaupun lalu lintas agak sibuk ketika kejadian kira-kira jam 10.30 malam di persimpangan Jalan Padang Tembak-Jalan Maharajalela, dekat sini.
Menurut Muiz, dia sedang bersandar di pintu belakang van apabila ia tiba-tiba terbuka.

“Saya terjatuh dan tergolek beberapa kali atas jalan serta hampir digilis kenderaan lain.


nak tau lebih lanjut klik jer kat SINI. x pun buka jer harian metro on9.

4 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 24 January 2011 at 09:44  

hurmm...apaknya tak perasan la tu...bahaya tul...malang tak berbau...

CWM Safari 24 January 2011 at 09:54  

CM: nati cm ngn hubby jgn la wat x prasan2 tau. cek betol2 b4 drive yer. moga slamat perjalanan.

E.d.Y 24 January 2011 at 22:18  

ish..bahaya betul..nasib la xmati

CWM Safari 25 January 2011 at 08:27  

E.d.y: tu la pasal kan. umur panjang lagi


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP