Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

10 January 2011

Pinang Ekor Tupai..

Bz betul rasa 2 3 ari nie. nie pun baru jer leh rehat sambil berblog kejap. Pagi tadi sampai jer terus pasang langsir baru kat opis nie. sekarang dah tukar langsir warna biru plak. kalu dulu warna merah belang2 putih. pic malas la plak nak ambik.hehehe

Kalu ikutkan n3 aku b4 nie, lawatan KSU dijadualkan pada hari semalam tapi di tunda plak ke ari esok. macam2 la plak. harap2 esok semernya akan baik2 jer. jangan la plak ada menda yang tak kene lagi.

Jap tadi baru jer sampai pokok yang dicadangkan untuk suruh Dato KSU tanam. tatau la dia nak tanam ker tak. tapikan ok gak la kalu dia sanggup sebab nanti ada gak tanda kenangan dari lawatan dia kan. just masalahnya skunk, pokok tu dah la besar, berat nak mampuh plak tuh. mau patah pinggang nak angkat esok. hahaha.

bapok arr tinggi pokok!!

Tadi pun bos aku cuba nak angkat pokok nie tapi memang tak larat arr. mau 2 org angkat baru bleh nie. lupak lak nak bagi tau. nie pokok pinang ekor tupai. dia org la cakap. aku memang x kenal pun.hehehe

Pepun aku nak g bfast jap. lapor dah perut nie.dok bunyi dari tadi lagi. tah ada ke tak tatau nasi kat kdai sebelah opis aku nie. cau dulu...

7 tapok kaki:

ciK mOt ©™ 10 January 2011 at 11:16  

der, acu mung guna komen jenis pop up window..senang sikit...nyusahkan aku jek nok komen sini...hahaha

ciK mOt ©™ 10 January 2011 at 12:11  

der, mung g kat setting...klik kat bahagian comment...kat situ mung cari comment form placement...so klik kat pop up window...kendian save la...ishhh mudoh jek ni...

ciK mOt ©™ 10 January 2011 at 12:41  

ha, kan senang nak komen...tak yah lepas komen nak kena klik ke home plak...susah jek...hahaha...

CWM Safari 10 January 2011 at 12:49  

CM: semuanya atas jasa baik cm gak.hehehe. cuyunk cm.hehehe

ciK mOt ©™ 10 January 2011 at 14:34  

ishh...bodek ek...hahaha...

CWM Safari 10 January 2011 at 15:17  

CM: bodek2 nie perlu gak.kadang2 jer. hehehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP