Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

09 January 2011

A.J.L 2010 ker 2011??

Sah2 skunk memasing dok ngadap tibi kan. syok jer kot layan ajl. tapi napa la aku cam x nafsu jer nak tengok ex. skunk pun aku dok layan maher zain jer sambil2 baring2 mengharap mata nie layu..

Esok sure banyak n3 pasal AJL kot. tah saper menang ex walaupun aku tatau pun saper yg masuk final. aku tatau la napa aku kureng (kureng k, bukan tak terus) minat  dengan hiburan (lagu) melayu nie. bukan nak belagak kan tapi dari dulu lagi aku tak beberapa dengar sangat. 

Pepun memasing punyer taste. yang penting hidup mau ceria. yer ker dop?

6 tapok kaki:

Afzainizam 10 January 2011 at 02:41  

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

Diucapkan good luck ...Bagi yang bertanding.... tapi dah tau keputusan dia memihak pada wanita... Ana namanya manis orangnya..

ciK mOt ©™ 10 January 2011 at 08:00  

wahh...blog rupa baru...ajl 2010 la der...ni tahun lepas punya lagu...heheh

CWM Safari 10 January 2011 at 10:23  

AF: selamat taun baru..

CWM Safari 10 January 2011 at 10:23  

CM: cuba2 nak wat make over nie. hehehe

ciK mOt ©™ 10 January 2011 at 11:02  

owhh...jawab soklan...senang jek

tekan alt berjemaah dengan 253

contoh cam gini kan kan²

tangan kiri tekan alt...tangan kanan picit 253 tu hehehe...

CWM Safari 10 January 2011 at 11:15  

CM: lain plak jadi. ker ngn lapy x leh.hmmm


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP