Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

09 November 2010

Semalam Punyer

 Assalamualaikum...salam sejahtera..

Semalam aku lepak umah kawan aku (tiap-tiap malam benarnyer). Kebetulan plak mak dier wat bubur lambuk. makan sajer napaknyer aku nie.hehehe. Kalu kat kampung, bubur lambok nie mesti banyak daun2 kan. so memang sedap la...

 

 ini yang dalam puyuk..


ini yang aku makan..

abis jer stu mangkuk nie, aku tambah lagi.makan lak bersama keropok keping. ngeh..ngeh...ngeh...

Pagi nie lak, aku just tapau nasi minyak jer datang opis. Tukar selera lak.biasa aku beli nasi dagang jer. Pe pe hal, makan la dulu..

salam.

3 tapok kaki:

ciK mOt (",) 9 November 2010 at 08:55  

bro...ni bukan takat cam ngandung 5 bulan ni...sure 9 bulan doh...makang jek leni...doh goner nok kurus pas ni...

*Miss Geli^ 9 November 2010 at 09:09  

natang nguh..sedap dowh...

kalu kak kapung baru ni, tawo, kosong je..hok jenih pata timur jugok hok sedak

SafaRi09 9 November 2010 at 09:12  

cm:sejak dok kg nie, selera makan membuak2. dah x leh kawal nie

kak geli:penah makn gok hok kg baru tu.kata bubuk lambuk tp cam bubur nasi jer. tah mender hok sedap tatau.


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP