Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

21 November 2010

Perlu ker aku DIET??

Jumaat baru nie tengah best layan sukan asia, tetiba mak aku mintak antar dia umah org kat kg. sebabkan saya yang menurut perintah, aku pun g la antar. mak aku g sana sebab nak ambik buah belimbing besi nak masukkan dalam gulai ikan aya untuk nasi dagang esoknyer.

So sementara tunggu dia ambik buah, mak aku mintak g kedai dulu belikan teh ngn susu. lepas aku balik dari kedai, aku tungu la mak aku kat luar pagar umah tu. dalam dok menunggu tu,ada la sorang mak cik baru kuar pagar dari umah seberang jalan. dari jauh dia dok tengok aku. sebabkan umah dia seberang jalan tempat aku dok menunggu nie, dia pun melintas la kan n terus g kat aku.

Sampai jer dekat aku terus jer dia tya "eh, hery potter ker ning?"
aku pun senyum n angguk jer la. lepas tu terus jer dia cakap
"tengok dari jauh cam ye doh tapi wakper GEMOK ngat le ning. sapa dop bape nok kenal doh"
 
Dalam hati aku cam aku terus jer cakap, "mak cik nie mate dia alignment doh lari ker or aku nie memang dah gemuk??"

Aku memang sentap giler arr dengar statment dier. so skunk aku rasa cam nak diet jer tapi sanggup ker??

kalu nanti gini jadinyer, x sanggup la plok BOH....



4 tapok kaki:

IrRuAn 22 November 2010 at 08:37  

Terima la realiti dgn ati y terbuka...hehehehe...

SafaRi09 22 November 2010 at 09:17  

edy: 50 kg x gemuk lagi kan? hehehe

Irruan: pe plak nak terima. x betul tu. :p

NM02 22 November 2010 at 10:52  

ala.. releks la. besar tak semestinya sakit, kecik tak semestinya sihat. betul tak. tapi lebih elok amalkan pemakanan yg betul.

tapi... ai pun nak kurus gak. camner nak buat? hahahahaha


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP