Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

08 November 2010

pAgI yG cErAh...

Assalamualaikum semer n slamat pagi, salam 1 malaysia....

pagi nie cuaca amat cerah sekali kat Besut nie.memeang sesuai sangat nak gi menular. niat dihati dalam tengah hari nie nak gi servis moto kapcai kejap. kopak la lagi napaknyer.hehehe.

pagi nie lain skit dari ari biasa sebabnya ada tapau bekfest dari umah. bukan la buat sendiri tapi mak kawan yg bagi.kebetulan anak dia ada jamuan kat sekolah ari nie. napaknyer x lama lagi jalan raya pagi2 akan lengan la dari semer keter2 n seangkatan dengan nyer..


mee goreng+kepok keping+bleder


oh, semalam aku mimpi lagi.kali nie mimpi yg agak kelakar. boleh lak aku mimpikan akak geli semalam. tu pun kenal blog dia jer tapi cam mana tah leh masuk dalam mimpi aku. (maafkan saya yer akak geli)...

Dalam mimpi semalam, akak geli adalah sangat slim n rendah orangyer. kalu rialiti tatau la kan.so pada akak geli, terima kasih kerana masuk dalam mimpi saya semalam...akak memang cun dalam mimpi saya tu.ahak...ahak...

13 tapok kaki:

ciK mOt (",) 8 November 2010 at 09:56  

dik...ko mimpi basah ke ngan ahkak geli tu...huhuhu...
opss sori sori...
persal lak ahkak geli masuk lam mimpi ko ni...sangat rare ok...

SafaRi09 8 November 2010 at 09:58  

cm: x leh mimpi basah.6ti ngamuk abg geli. hehehe.

..nOj.. 8 November 2010 at 10:01  

nape aku sampai ke sini dah lihat mihun goreng yg sgt enak tu? dah lapo ni camne? kena la makan skang jugak nmpknye

*Miss Geli^ 8 November 2010 at 10:06  

mimpi basah kalu terkencing atas tilam takde la abang geli nak marah kot..hahahhahaa

ciK mOt (",) 8 November 2010 at 10:11  

hehehe...dungun kat mana ye???

SafaRi09 8 November 2010 at 10:12  

noj: mee amat sedap skali hasil air tangan ibu..x puas makan nie..hahaha

a.geli: bahaya gak tu akak.kan lain citer dier

irruan 8 November 2010 at 10:17  

mkng sokmo...hantu pari ni...

SafaRi09 8 November 2010 at 10:17  

cm: dungun kat bukit besi jer...meh la datang umh raya nie.ahak...ahak..

SafaRi09 8 November 2010 at 10:29  

wan:slagi lalu makan, makan jer la.hahaha

ciK mOt (",) 8 November 2010 at 11:11  

hahaha...sepupu sepapat ada kat dungun tu...bando dungun...tu tanya tu...

SafaRi09 8 November 2010 at 11:26  

cm:mimpi itu indah bangat...

kalu turun dungun roger arr.bleh blanja ai..

ciK mOt (",) 9 November 2010 at 08:56  

erkk...doh bakper pulop aku kena belanja yu ni...haihh...

SafaRi09 9 November 2010 at 09:14  

cm:dunia dah terbalik.hehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP