Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

22 November 2010

Ko Buat Hal Lagi !!!!

Alahai MAXIS....
Napa la hari nie ko buat hal lagi.napa line 3G ko x dapat lak nie??
Geram betul aku rasa.nak jer aku lontar modem nie dalam kolam tu tapi tok aroh la menda ada satu jer.hehehe
Tadi tel maxisBB. nasib baik la customer service dia ok.kalu tak mesti aku sumpah jadi kereta jer.

Sekarang nie cam ner aku nak g jalan2 kat blog feberet aku nie.jenuh kene tunggu lame baru leh buka.
So le nie, aku bosan tahap gabang dah...
TENSION wei..

3 tapok kaki:

NM02 22 November 2010 at 10:50  

betukarlah kepada celcom. liputan terluas seluruh dunia. wah, promote ni. hahahaha

ciK mOt ©™ 22 November 2010 at 10:50  

aku syak sebab tajuk blog mung ni kejap ada kejap takde...
tu sokmo jadi gitu tu...hehehe

SafaRi09 22 November 2010 at 11:18  

NM02: tengah rancang nak btukar plan gak nie.hehe

CM: tu la pasal. nak kene ukar selalu ader jer la pas2 nie.hehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP