Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

29 November 2010

Gontong Royong LKTN Besut

Khamis baru nie + semalam, kat opis aku nie wat gontong royong bersihkan persekitaran opis ngn pusat pemasaran. so semer staf patutnye terlibat tapi ada jugak la sorang dua yg x ada. 

Khamis, we all bersihkan kawasan sekitar opis dulu. mana2 menda yg dah tak nak tu, buang jer. pokok2 yg menyemak pun we all buang. baru la nampak opis skit. b4 nie, sapa ada yang sesat sebab x nampak opis katanyer.

Sblum start tu, rtvt makan2 dulu. pagi nie just wat nasi belauk. lauknyer ikan aya ngn ayam goreng. x lupa gak ada kuih2 yang dibawa dari umah beserta air kote kata staff opis nie.

So lepas makan, rtvt pun berjalan. layan jer la pic







2nd punyer gontong royong nanti la up dier punyer n3. malas la plak nak tulis panjang2.hahaha.


5 tapok kaki:

idah @mama izzya 29 November 2010 at 10:00  

gontong?kui..kui..

ore besut pggl gitu ker..hehhe gurau jer

SafaRi09 29 November 2010 at 10:28  

Idah:org besut memang.hahaha.fail la bm nie.

Pala Maldini 29 November 2010 at 13:29  

ini betul2 punya 'gontong-ronyong' nih.. siap dengan jentolak..

Afzainizam 29 November 2010 at 13:31  

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

gotong royong amalan mulia niiii....

SafaRi09 29 November 2010 at 14:21  

PM: Guna semua kemudahan yang ada. baru tak membazir kan

Nizam: Memang amalan mulia tapi sesetengah tu cam kene paksa rela jer


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP