Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

09 November 2010

Boh ooooH Boh

Penah tak menda cam nie blaku kat tempat korang?

Ni aku nak citer skit pasal tebiat org. biasa la bila kat opis n staf ramai, banyak jer ragam memasing kan. yg aku nak ngupat nie pasal bos aku. tiap kali dia jawab tel, lepas jer guna mesti gangang tel tu dia letak terbalik. yang atas dok bawah n sure yang bawah dok atas kan. ex...faham tak nie? hehehe.takper, aku letak pic..

 cam nie la kedaan dier


Yang melemahkan semangat tu bila org lain nak guna atau pun angkat call, dah terbalik keaadaan tel tu.so mmg x dengar la kan. kalu yang perasan tu ok la.yang tak tu mula la cakap tel x dengar. hapeh tol..

2 tapok kaki:

SafaRi09 9 November 2010 at 13:29  

biasa la tu adlina. mcm2 racam2 ragam. x masuk yg dok karaoke lg tu.hehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP