Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

07 November 2010

mAtI

Penah tak korang tgk cme aku cam mana org tanam jenazah? dulu time aku kecik penah sekali tu aku g tengok.dari kat umah sapa la ke liang lahad. kira xcited sangt2 nak tgk.sampai skrang nie aku ingat. masa jenazah tu nak bawak turun ke liang lahad, aku memang dok betul2 kat tepi tu.suka betul sampai x beranjak tu.


kurang lebih cam nie la. (thank google)

last2 malam tu aku x leh nak tido.dok teringat jer dalam pala. time tu aku tdo ngn mak aku+adik aku skali.sepanjang malam aku dok bergelubung dalam toto sampai la peluh2.bunyi tikus pun buat aku jd seram.(padan la ngn muka aku kan)

2 ari lepas time jemaat, npk keranda kat dalam mesjid tu.pelik la plak sebab x orang yang jaga. dengar cite meninggal sebab HIV. pepun moga jenazah dicucuri rahmat. InsyaAllah..

p/s: Teringat plak kat lagu wali band...

0 tapok kaki:


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP