Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

11 November 2010

BrodBand

Ari nie dah ari khamis pun. niat dihati nak balik kampung ari nie. X sabar rasanya nak makan ikan sungai yg digoreng garing.hehehe.
Harap2 la ari nie tak ujan tapi kalu ujan per per salahnyer kan.rahmat semer tu.

Ari nie aku nak nulis pasal maxis brodben aku. napaknyer skrg dia org nie cam ada masalah jer.(memang pon).
Aku tgk data usage aku cam haram jer.kejap ada, kejap x ada.Baru nie dah tel, pastu dia org cakap dah seatle.tp napa ari nie cam haram plak nie. aduh. nie pun kira ok la lagi sebab tenet aku laju lagi. kalu down, siap la maxis aku tel bebel2. hahaha....



kalu x nampak gak, pandai2 la nak besorkan pic nie yer.




tgk dier punyer BALANCE tu ...

So arap2 la pas nie masalah nie x ganggu aku punyer speed tenet aku...

5 tapok kaki:

ciK mOt (",) 11 November 2010 at 13:07  

kim salang ke mok deh...
kata ke ia, anok hok ni dok leh balik minggu ni...
minggu depang kut...sambot raya kali...hehehe

SafaRi09 11 November 2010 at 13:18  

beyeh...mggu depan bleh la makan daging banyak2.hehehe

Ad Rifza 11 November 2010 at 20:58  

Sama jer Celcom ni pun..sejak kabel kena curik dah takleh streamyx so guna celcom broadband..al maklumlah ramai guna so cepat jer nak sampai limit...adesss..sungguh2 tensen..kalo bebel2 pun camtu gak..bilalah agaknya bleh guna broadband dimana2 tanpa had mcm streamyx..huhu..

SafaRi09 13 November 2010 at 12:33  

ad: ramai yg guna tu masalahnye.hehehe

hamzah: bleh tambahkan lemak badan raya nie.hahaha


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP