Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

19 August 2011

SUKER KER NAK RAYA?? Aku X Rase Pepun!!

Salam puasa semua. So amacam dah nak raya nie? dh siap ker segala persiapan?

Niat di hati nak menulis n3 tapi bila dah taip 10,11 baris, idea ilang terus  plak. hapeh tol. dah delete balik. aku tgk kat blog org lain, ada jer n3 baru hari2. cam mana tah korang dapat idea ex? ke sebab aku nie x bakat dalam penulisan? hmmm. myb la kot sebab dari sekolah lai aku tak suka penulisan. hahaha

So sekarang aku kat kampung di dungun n esok aku akan balik semula ke besut. banyak tol menda nak kene buat bila balik kat besut nie. semua melibatkan DUIT. mmg x suka la!! dah la nak raya. pedup tol rasa.

Semalam, 1st time bebuka ngn air tebu. walaupun dah lebih sparuh bulan berpose, baru leh merasa air tebu semalam. best la plak rasanya. nie tg nak merasa air koktel plak. bila tah nak buat walhal barang2 dah ada beli b4 pose lagi. asyik timing x kene jer kot. ceh!!

well, malas dah la nak menulis. ada tak sape2 nak jadi tukang tulis n3 kat belog aku nie? nanti aku bagi upah tanah. x syok ker dengar dapat tanah. skrg nie tanah mahal tau. tapi aku just bagi sekilo dua jer la. amacam?

pepun, aku nak wish slamat hari raya kepada semua, maaf zahir batin...
p/s: tajuk n n3 adalah tak berkaitan. time kasih


2 tapok kaki:

♥cikmOt♥ 19 August 2011 at 11:37  

mat,sok lusa mung kawin, ada anok, baru mung sere...nak beraya...raya tuk anok2 jah...kita takdelah nak raye sangat kan...hehehe...

aku tunggu 2 keping angpau hok ada isi tuk anak2 ni...tahun depan dah jadi 3 pulak...ekeke

CWM Safari 19 August 2011 at 11:46  

tu arr. tua2 gini, sorg2 plop cam x rase pe dah raya.hehehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP