Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

16 August 2011

Bazaar/Param & Raya

Semalam cukup 4 hari berturut2 aku berbuka kat bazaar/param. Sebabnya tiap2 petang aku g menolong kawan aku menjual buah buahan kat sana. Meriah uoll betol rasa sebab ramai sangat2 org kat sana. walaupun aku 4 orang yang dok menjual, memang tak menang tangan la kita orang.

Sekarang pun raya dan hampir2 nie. So memasing dah prepair ker nak raya. Aku setakat hari nie, baju raya pun lum ada. tatau la nak beli ke tak sebab kalu beli baju melayu tu cam membazir lak. dah la aku nie jarang pakai baju melayu.

Hari nie dah start bz nak tukar duit raya plak. aku tahun nie bajet duit raya dalam 400 ratus jer. tu pun tukar kot2 mak aku nak. nak arap aku bagi duit raya, sorry la yer. Aku nie kedekut tahu idung masim. hahaha
Nie pun sampul duit raya lum cari lagi. nak beli cam mahal jer. Saper2 yang ada lebih sampul tu, pos2 la ke aku sikit yer..

p/s: malas jer nak masukkan gambar.keh3..

6 tapok kaki:

NM02 16 August 2011 at 09:27  

hei... kenapa lama ai tak singgah sini ek?

pe kabo tuan ngumah?

Unknown 16 August 2011 at 09:45  

hahahah! aku pon kalo sampul tunggu yang free aje, takde keje nak beli bagai :)

CWM Safari 16 August 2011 at 10:31  

NM02: lama x sggah sbb lama x update nie.hahaha. tuan umah sihat jer. slamat ari raya

CWM Safari 16 August 2011 at 10:32  

Ieda: arap2 bank bagi sampul raya banyak2. hehehe

♥cikmOt♥ 16 August 2011 at 12:40  

ai banyak sampul duit raya...mau ka mau ka...eh mana bleh...saya kan pengumpul tegar...hahaha

CWM Safari 16 August 2011 at 12:54  

CM: bak la skit.hehehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP