Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

14 August 2011

Nak Tepon Satuuu...

Salam 14 ramadhan semua. lama betol aku tak update blog nie. Lantak la kan, hahaha.
Sepanjang tak update blog nie, macam2 peristiwa berlaku kat aku. Teringin nak bercerita tapi malas jer nak menaip.

Sekarang nie plak, tepon aku dah buat hal plak. tradis betol rasanya bila x dapat nak berSMS. Nie la padahnya kalu ikutkan perasaan amarah. nie kali kedua screen tepon murah aku nie pecah. Dua2 sebabkan amarah aku nie. Gatal pergi baling kat dinding sangat. Rasakan. waaa..waaa..



So sekarang nie, berkira kira nak cari telepon baru. Dalam kepala terbayangkan tepon tu tapi riban2 la plak rega dia. napa la mahal sangat tepon nie yer. Bahagia tol kalu ada sesaper nak hadiahkan tel ke aku kan. Ada yang sudi tak???

4 tapok kaki:

QuiNn ZhOuRa 14 August 2011 at 16:34  

nak tunggu hadiah susah sikit la bang. beli sendirik ler.. hihi

CWM Safari 15 August 2011 at 08:08  

@QZ, mana la tau kot2 ada nak bagi kan.hahaha

SUCI KUDUS 20 August 2011 at 15:39  

sambar je CSL...bru rm 60.. cukup2 buat sms n call.. ^_~

CWM Safari 20 August 2011 at 22:30  

@SK, CSL cam "canggih" la plak. hehehe


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP