Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

27 October 2010

jUaLaN Lel0Ng

Ni citer dua ari yang lepas. kat opis aku adakan jualan lelong aset yang terpakai. maknanya mmg dah x guna la kan. so, pembeli2 semua adalah org opis aku sendiri. kebanyakan barang2 yg dilelong nie masih blh guna lagi.


antara staf yg melibatkan diri


memasing dok memilih white board

First aku just tgk ngan gelak2 jer sbb kadang2 ada barang jadi rebutan staf. so harga pun naik la kan dari singgit (semer barang dari harga singgit) sapa la ke puluh ringgit. dalam banyak2 barang tu, aku bkenan la plak ngn kakulator2 nie.


semer masih blh pakai lagi


Yang besar tu pakai letrik ngn aku rasa x semer org pandai guna menda alah tu. biasa kat bank2 byk pakai.so lepas nie blh la aku keje bank gamaknyer.hehe

0 tapok kaki:


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP