Segala hak cipta adalah terpelihara. Powered by Blogger.

20 November 2011

Bekerja Kat Opis Baru Yang Tak Baru...

Salam semua bloggers...

Berkurun blog nie x jalan n x saper pun peduli. hahaha
Nie aku tatau la kenapa cam beria plak aku nak update blog. tapi yang pasti, lepas² nie sure bersawang balik blog aku nie. X pe nak cerita sangat just nak share keadaan pejabat aku sekarang. Sebabkan opis sebenar tegah dinaik taraf bumbungnya (dari tahun 80-an lagi) so terpaksalah kami² semua berpindah ke Pusat Pemasaran.. 


 Keadaan dalam opis lama..


 Pandangan Luar






Opis Baru (Pusat Pemasaran Tembakau)


Sambungan talian Telefon, Faks n Tenet yang kami² memandai buat


P/S: napak gaya akak aku dah mula berblog balok dah. Sudi² la jenguk kat SINI yer

2 tapok kaki:

Unknown 20 November 2011 at 21:12  

Lamanya tak nampak entri baharu.

Selamat bekerja ya.

CWM Safari 21 November 2011 at 10:24  

Awan Biru: kemalasan yang amat sangat la.. :)


ShoutMix chat widget

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP